Euro-Med Rzeszów Jeżowe

Fala uderzeniowa

Fala uderzeniowa to specyficzny rodzaj fali akustycznej o bardzo dużej energii. Fale takie powstają podczas silnego wybuchu, trzęsień ziemi, tsunami lub ruchu ciał z ponaddźwiękową prędkością. Powstająca podczas tych zjawisk energia cechuje się wyjątkową siłą, charakterystyką, sposobem rozchodzenia się i penetracji. Dostarczanie w miejsce występowania zapalenia lub bólu skondensowanego ładunku energii, ze względu na łagodne i skuteczne działanie znalazło zastosowanie w medycynie, szczególnie w takich gałęziach jak: chirurgia, rehabilitacja, medycyna sportowa, reumatologia, dermatologia czy medycyna estetyczna. Do najczęstszych schorzeń leczonych zabiegami Falą Uderzeniową zaliczamy: ból ścięgna Achillesa, ból w okolicy stawów biodrowych, ból stawów barkowych, zapalenie powięzi podeszwowej stopy, ostroga piętowa dolna i górna, kolano skoczka, łokieć tenisisty i golfisty, hallux, bóle nadgarstka, zmiany zwyrodnieniowe w narządzie ruchu, zespół mięśnia piszczelowego przedniego, terapia punktów spustowych i wiele innych.

Terapia falą uderzeniową to jedna z najbardziej efektywnych metod leczenia dolegliwości bólowych układu mięśniowo-szkieletowego. Przy odpowiednio dobranych parametrach zabiegowych, dzięki penetracji fal w głąb ciała, terapia jest skuteczna w leczeniu precesów chorobowych zlokalizowanych zarówno w tkalnach znajdujących się tuż pod powierzchnią skóry, jak i tych, które są położone głębiej.

Lokalizacja  Ten zabieg wykonujemy w naszym gabinecie w  Jeżowem

Poznaj koszty leczenia