Euro-Med Rzeszów Jeżowe

Laseroterapia wysokoenergetyczna

Metoda, której wskazania obejmują praktycznie każdą część ciała. Efekty terapii są widoczne nawet po pierwszym zabiegu. Bardzo duża energia lasera umożliwia penetrację głęboko położonych tkanek, wywołuje efekt termiczny (rozluźnia tkanki) oraz działa przeciwbólowo.

Główne wskazania do laseroterapii wysokoenergetycznej to: dyskopatia szyjna, lumbalgia, ischialgia, neuralgia nerwu międzyżebrowego, neuralgia nerwu trójdzielnego, rwa ramienna, rwa kulszowa, chondromalacja rzepki, hallux, zapalenie kaletki, zapalenie stawów, uszkodzenie łąkotek, ostroga piętowa, achillodynia (bolesność ścięgien piętowych), naderwanie ścięgna/więzadła, zapalenie rozcięgna podeszwowgo, skręcenie stawu, stłuczenia i wiele innych.

Efekty biologiczne lasera wysokoenergetycznego to: przyśpiszenie mikrokrążenia, zwiększenie cyrkulacji tlenu, zmniejszenie agregacji erytrocytów, zwiększenie aktywności fibroblastów, poprawa przetwarzania glukozy, stymulacje syntezy DNA, wzrost wewnątrzkomórkowej aktywności enzymów, zwiększenie transportu przez błony kómórkowe, aktywacje fagoctyozy, aktywacje procesów metabolicznych w komórce, aktywacje mechanizmu bramki kontrolnej Walla i Melzacka, wzrost amplitudy potencjałów czynnościowych włókien nerwowych, zmiany w wydzielaniu hormonów, kinin i neuroprzekaźników, występowanie efektu termicznego. Wyżej wymienione efekty wywołują w tkankach działanie: przeciwbólowe, przyśpieszające resorpcję płynów wysiękowych, przyśpieszające regenerację tkankową, zwiększające elsatyczność tkanek miękkich okołostawowych i blizn, zmniejszające napięcie mięśni.

Wszystkie te efekty mają bezpośredni wpływ na skrócenie czasu terapii nawet do 3-5 zabiegów. Ten rodzaj zabiegów nie uzależnia i nie ma skutków ubocznych.

Lokalizacja  Ten zabieg wykonujemy w naszym gabinecie w  Jeżowem

Poznaj koszty leczenia